Nytt PS4 och Fifa15

God förmiddag! 😇

Idag vaknade vi tidigt men drog oss ganska länge tills nu ungefär. Vi skulle äta frukost men som bilden säkert talar om så kom vi aldrig så långt. Typiskt men förståerligt när man är taggad för nya saker. Vi fick ju en PS4 med köp av nytt abonnemang till mig. Så just nu finns det lite glada individer här (inte tala om fotbollsfans) 😂

Det som är lite skönt är väl att vädret verkar vara på ens sida idag. Det är lite blåsigt ute men fint väder så det kanske blir att man går ut en runda senare. Hörde också att det ska vara Halloweenfest i stan idag också så kanske man åker dit. Beror lite på men annars är det inte hela världen om det inte blir av. Har iallafall en del av sminket så ska försöka ge mig på det idag, har ju väntat bra på detta! 😍

Jag tänkte köra på en klassiker: dödskalle. Har ju aldrig gett mig in på sminking på detta sätt så ville börja med något medelsvårt eller vad man ska säga. Ja, ni vet ju att jag gärna utmanar mig själv i saker och ting 😅 Ska lägga ut det på bloggen senare också och jag hoppas att det blir en bra sminking. Är man perfektionist så är man typ och jag satsar ju ribban högt.. alltid 😐  Får se till att perfektionistsidan inte styr fullt ut idag, vill ju inte förstöra för mig själv för man måste våga misslyckas för att (tillslut) lyckas.

Nä, ska försöka få i mig något, magen ropar och mitt humör är berg-och dalbana så haha... ska dra och käka något. Återkommer senare 😉
🍁

Kommentera här: