What the....?!

Såg en artikel på FB som var faktiskt rätt chockerande. Jag själv är ju en paranoid individ med tanke på mina upplevelser med paranormala och mystiska event. Detta är dock skrämmande om man frågar mig.... 

Artikeln handlade om att man har hittat en mystisk varelse utanför Sydpolen som ska, enligt artikeln, vara ungefär 97 yards (vilket motsvarar ca 88 meter) lång och ärligt talat, detta kan inte vara någon form av stenformning om man frågar mig. Jag tror inte detta är någon klippa eller så för ärligt, det ser faktiskt ut som om den kom upp ur vattnet med tanken på den uppskjutning och skugga. Tar man en titt på vågorna så syns det ganska väl att vågorna skjuts ifrån bort från varelsen eller saken...

Take a look for yourselves...
 
 
 
 
(Screenshot från videon)
 
Ja, vad kan detta vara är ju frågan? Jag själv vet inte ens vad för ord man ska sätta på denna varelse? Med tanke på att vi knappt har undersökt mer än 10% av jordens hav så skulle inte detta heller förvåna mig men tanken skrämmer.... vem vet vad som lurar sig där i djupet? Jag vet iallafall att jag inte kommer att bada i havet dom närmsta åren... usch!

Vad tror ni? 😨
🍁

Kommentera här: